تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان با یازده ورزشکار عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که از ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود، علی اکبر قریب شی ورزشکار شیرازی در وزن ۱۰۷ کیلوگرم با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

قریب شی در خصوص وضعیت آمادگی خود در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، نخستین اعزام برون مرزی من است و تاکنون فقط در رقابت‌های داخلی شرکت کرده ام.

وی بیان کرد: امیدوارم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم رکورد‌های خودم را که در مسابقات داخلی زده أم تکرار کنم.

این وزنه بردار شیرازی تاکید کرد: در سال ۱۳۸۰ پس از یک اتفاق، دچار معلولیت شدم و پس از مدتی به این نتیجه رسیدم با انفعال و گوشه نشینی هرگز انسان به جایی نخواهد رسید بنابراین به کمک خانواده، دوستانم و مرحوم بهمن گلبار نژاد وارد عرصه ورزش معلولین شدم.

علی اکبر غریب شی وزنه بردار دسته ۱۰۷ کیلوگرم، تیرماه امسال در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور با ثبت رکورد ۲۳۶ کیلو، ضمن کسب عنوان نخست، رکورد آسیا را نیز جابه جا کرد.

این رقابت‌ها یکی از پیش نیاز‌های حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شود.

علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی و علی محمودی، احمد ملاحسینی به عنوان مربی، ملی پوشان وزنه برداری ایران را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ن

حضور وزنه بردار فارسی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار