نظامیان رژیم صهیونیستی هنگام تخریب منازل فلسطینیان در روستای الولجه در نزدیکی قدس اشغالی با آن‌ها درگیر شدند.

درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان ساکن کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، نظامیان صهیونیست روز دوشنبه هنگام تخلیه منازل فلسطینی‌ها و تخریب خانه‌های آن‌ها با بولدوزر با ساکنان این منازل درگیر شدند.

به گفته ساکنان محلی، نظامیان اسرائیلی بخش‌هایی از چهار منزل را که می‌گویند به صورت 'غیرقانونی' ساخته شده است در روستای الولجه در نزدیکی قدس اشغالی تخریب کردند.

عابد الحلیم حجاجله یک شهروند فلسطینی در این باره گفت: «برادرم هیچ خانه دیگری ندارد، این تنها خانه‌ای است که دارد. او این خانه را با پول خودش و همسرش ساخت؛ او کارگر است و همسرش معلم مدرسه است. او این خانه را ساخت و نیرو‌های اسرائیلی به او هشدار دادند و از او خواستند پس از ساخت طبقه اول کار را متوقف کند؛ بنابراین او کار ساخت و ساز برای طبقه دوم را متوقف کرد، همانطور که می‌بینید او از دستور شهرداری، شهرداری قدس اشغالی اطاعت کرد و ساخت و ساز را متوقف کرد، او طبقه اول را به عنوان پناهگاهی برای خود و خانواده پنج نفره اش درست کرد.»

وی افزود: «ما به طور قطع باز می‌گردیم و این خانه را بازسازی می‌کنیم، حتی اگر آن‌ها آن را باز هم خراب کنند، ما به ساخت آن ادامه می‌دهیم. این سرزمین ماست و ما با آن می‌مانیم خواه اشغالگران بخواهند خواه نخواهند، این سرزمین ماست و ما هرگز از آن دست بر نمی‌داریم.»

منصور امیره، یک فعال فلسطینی که با شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی مخالف است در این باره گفت: «آن‌ها توانستند منازل را تخریب کنند. اما ما می‌گوییم اراده ملت تنها چیزی است که می‌تواند جلوی استکبار اسرائیل را بگیرد. ما در الولجه شاهد این مسئله بودیم. اشغالگران نمی‌توانند آنچه را که می‌خواهند انجام دهند کامل کنند، آن‌ها بخشی از منازل را تخریب می‌کنند، همانطورکه می‌بینید. خانواده‌ها باز می‌گردند و خانه‌های خراب شده را درست می‌کنند و در آن‌ها زندگی می‌کنند. در اینجا اراده برای زندگی بر اراده برای مرگ غلبه می‌کند.»

انتهای پیام/

تخریب خانه فلسطینیان در روستای الولجه توسط صهیونیست‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار