ترامپ در پیامی توئیتری جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا را «پدر توافق هسته‌ای خاتمه‌یافته ایران» توصیف کرد و با لحنی کنایه آمیز از احتمال کاندید شدن کری برای انتخابات ۲۰۲۰ استقبال کرد.

کنایه ترامپ به جان کری درباره احتمال کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری جان کری، وزیر خارجه سابق این کشور را «پدر توافق خاتمه یافته ایران» توصیف کرد و با لحنی کنایه آمیز از احتمال کاندید شدن کری برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا استقبال کرد.

وی در توئیت خود نوشت: «می‌بینم که جان کری، پدر توافق هسته‌ای پایان‌یافته ایران، در فکر ریاست‌جمهوری است. من خیلی باید خوش‌شانس باشم- هرچند در حال حاضر وضعیت خیلی خوب به نظر می‌رسد- برای من!»

جان کری از چهره‌های شاخص حزب دمکرات است و در سال ۲۰۰۴ رقیب جرج بوش پسر در انتخابات ریاست‌جمهوری بود ولی شکست خورد. او روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری «سی‌بی‌اس» حضور احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ را رد نکرد، ولی گفت بهتر است فعلا تمرکز دموکرات‌ها برروی انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره باشد که قرار است نوامبر ۲۰۱۸ برگزار شود.

انتهای پیام/

توئیت ترامپ درباره احتمال کاندید شدن جان کری برای انتخابات ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار