در دیدار فرمانده سپاه شهرستان با فرماندار اسلام آبادغرب، بر وحدت و همدلی تمام جناح های سیاسی در راستای دفاع از ارزش های انقلاب تأکید گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرمانده سپاه شهرستان اسلام آباد غرب به همراه جمعی از پاسداران ناحیه اسلام آبادغرب با حضور در فرمانداری شهرستان با فرماندار اسلام آبادغرب دیدار کردند.

سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفته دولت، این مناسبت را به فرماندار شهرستان و خدمتگزاران دولت تبریک گفت و از دلسوزی ایشان در پیگیری مشکلات مردم در جلسات شورای تأمین و شورای اداری تشکر کرد.

وی با تأکید بر وحدت و همدلی تمام جناح های سیاسی در راستای دفاع از ارزش های انقلاب، گفت: در این برهه از زمان وحدت بهترین گزینه برای تو دهنی به دشمنان داخلی و خارجی است.

دکتر کریمی فرماندار شهرستان نیز ضمن تقدیر از برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیج و سپاه شهرستان، به ویژه از برنامه بازسازی واقعه غدیر در شهر حمیل که با استقبال خوب مردم واقع شد، تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود: به برکت انقلاب خدمات و نعمات فراوانی حتی در دور افتاده ترین روستاها مشاهده می شود و نسل جدید باید خدمات انقلاب را ببینند و از ظلم و ستم دوران طاغوت آگاه شوند، این بی انصافی است که انقلاب اسلامی با طاغوت مقایسه شود یا گفته شود انقلاب در طول 40 سال گذشته هیچ کاری نکرده است

فرماندار اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ ما منکر مشکلات اقتصادی نیستیم، گفت: در این مقطع حساس باید با هر کس و هر مقامی در برابر خیانت و تخلفات برخورد شود و انشاءالله با وحدت از این پیچ هم گذر خواهیم کرد

حیدری فرمانده بسیج کارمندی نیز در این دیدار از مشارکت فرمانداری و کارمندان ادارات شهرستان در اردوهای جهادی و برنامه های خدمات رسانی بسیج به مناطق محروم شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

 

 

انتهای پیام/د

وحدت بهترین گزینه برای تو دهنی به دشمنان داخلی و خارجی است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.