مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زاهدان گفت: مصرف بنزین و نفتگاز در مناطق زیر پوشش این منطقه در بازه زمانی پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 29 درصد افزایش یافته است.

مصرف بنزین و نفتگاز در منطقه زاهدان 29 درصد افزایش یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،کورش بالادست  مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی زاهدان گفت: در پنج ماهه نخست امسال 333 میلیون لیتر بنزین و 325 میلیون لیتر نفتگاز در این منطقه توزیع شده که هر کدام از این فرآورده ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است.

وی همچنین مقدار کل فرآورده های توزیع شده در این مدت را 927 میلیون لیتر اعلام کرد و افزود: این مواد سوختی شامل بنزین، نفتگاز (نیروگاهی و غیر نیروگاهی)، نفت سفید، نفت کوره و سوخت هواپیمایی است که در زاهدان و نواحی تابعه( زابل، خاش و سراوان) توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زاهدان میانگین توزیع فرآورده های نفتی در 155 روز سال 97 تا پایان مرداد ماه را روزانه پنج میلیون و 983 هزار لیتر عنوان کرد و گفت: در ماه های اخیر مصرف نفتگاز و بنزین روند رو به رشدی را طی کرده است.
وی افزایش قاچاق سوخت و ورود کارت های سوخت مهاجر از سایر استانهای کشور را دلیل اصلی افزایش مصرف بنزین و نفت گاز در منطقه زاهدان عنوان کرد.

بالادست بازدید از مجاری عرضه سوخت، توزیع سوخت به نرخ تعادلی به شرکت های مرزنشین، راه اندازی سامانه بارنامه برخط جهت کنترل محموله های سوخت، اجرای کدینگ کارت های سوخت در سراوان و لزوم استفاده از دوربین های «آی پی» در جایگاه های سوخت را از جمله اقدامات شرکت در زمینه جلوگیری از توزیع خارج از شبکه فرآورده های نفتی عنوان کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زاهدان پدیده قاچاق سوخت را یک آفت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برشمرد و ضمن تقدیر از عملکرد دستگاه های نظارتی، حمایتی و فرهنگی سیستان و بلوچستان خواستار پیشگیری و مقابله جدی با این معضل چند بعدی و مخرب شد.

انتهای پیام/ب

افزایش مصرف بنزین و نفتگاز در منطقه زاهدان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار