عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز جامعه ما بیش از هر زمانی نیازمند انرژی متاثر از فعالیت‌های ورزشی و ورزشکاران است.

جامعه نیازمند انرژی متاثر از ورزشکاران و جوانان استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین هاشمی تختی عضو کمیسیون عمران مجلس در مراسم تجلیل از ورزشکاران شهرستان سیریک ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم گفت: امروز جامعه ما بیش از هر زمانی نیاز به انرژی متاثر از جوانان و ورزشکاران دارد.

وی با بیان اینکه شکستن نفس هم در سیاست و هم در ورزش از جمله مولفه‌های تعامل، همگرایی، موفقیت و خودسازی است، اضافه کرد:‌ فضای همدلی خوبی در بین نمایندگان استان در مرکز، غرب و شرق وجود دارد کما اینکه نماینده شرق استان حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای ذوالقدر نیز از نمایندگان کهنه‌کار و پرتلاش و کارآمد مجلس به شمار می‌روند.

این عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی افزود: در شهرستان سیریک شرایط خوب و آرامی بر پایه همدلی و تعامل مسئولان و مردم و سایر دست‌اندرکاران امور مدیریتی جامعه به وجود آمده که همه باید از این فرصت برای تغییر و تحول در سیریک بهره ببریم.

هاشمی تختی با بیان اینکه سیریک از نیروی انسانی خوب، با اخلاق و مسئولیت پذیر نسبت به جامعه خود برخوردار است، اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت‌ها و مولفه‌های خوبی برای توسعه پایدار دارد که همه باید در خدمت این هدف قرار گیرد.

وی خطاب به ورزشکاران با بیان اینکه همه باید با تهذیب و تلاش در ساختن خود و جامعه گام برداریم گفت: شرایط خوبی در کشور برای توسعه نیروی انسانی و زیرساخت‌ها فراهم شده است و شک نداریم که انقلاب اسلامی از مشکلات جاری نیز همانند سایر مشکلات به خوبی گذر می‌کند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دشمن از پیشرفت‌های علمی، انسانی و سیاسی و فناورانه ایران اسلامی ناراحت و نگران است، که دلیل بهانه‌تراشی‌ها و فشارهای مداوم و همیشگی نیز همین مسائل است.

هاشمی تختی اضافه کرد: ما راه پیشرفت و سعادت خود را در ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زورگویی های او می‌بینیم.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: در شرایط کنونی همه باید به تکالیف خود به خوبی عمل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.