رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تاریخ بازی سرخابی‌ها در جام حذفی هنوز مشخص نیست و پس از لیگ قهرمانان آسیا اعلام می‌شود.

 فتاحی: تاریخ بازی سرخابی‌ها در جام حذفی پس از لیگ قهرمانان آسیا اعلام می‌شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید فتاحی درباره برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران بیان کرد از نمایندگان همه تیم های دسته اولی وقهرمان استان ها که در قرعه کشی شرکت کردند تشکر می کنم.

از سال گذشته مراحل مختلف جام حذفی به صورت مجزا قرعه کشی می شود. قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم بین ۱۶ تیم صعود کرده از مرحله یک سی و دوم و ۱۶ تیم لیگ برتری برگزار شد. باتوجه به قرعه کشی انجام شده در این مرحله شاهد برگزاری بازی های جذابی میان تیم های لیگ برتری و همچنین دربی هایی سپیدرود- ملوان و چوکا- داماش هستیم. این امر حساسیت و جذابیت رقابت ها را بیشتر می کند

او ادامه داد: به جز بازی پرسپولیس - نود ارومیه و نفت مسجد سلیمان - استقلال که به دلیل حضور پرسپولیس و استقلال در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تاریخ دیگری موکول شد، سایر دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ۲۲ و ۲۳ شهریور برگزار می شود. تاریخ برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس در جام حذفی را پس از مسابقات آسیایی این ۲ تیم اعلام می کنیم.

فتاحی درباره درخواست استقلال برای تعویق بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته ششم لیگ برتر به دلیل حضور 6 بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی گفت: طبق صحبتی که با فتحی(مدیرعامل باشگاه استقلال) داشتیم اعلام کردیم با وجود اینکه استقلال و پرسپولیس در تاریخ ۲۶ شهریور در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند و اردوی تیم ملی هم تا بیستم این ماه ادامه دارد نمی توانیم بازی استقلال- نفت مسجد سلیمان را ۲۱ شهریور برگزار کنیم. به همین دلیل این بازی ۲۲ شهریور برگزار می شود. حضور پرتعداد بازیکنان استقلال را در اردوی تیم ملی تبریک می گویم. قرار بود اگر استقلال در جام حذفی میزبان باشد یا به تیمی بخورد که امکان تعویق بازی اش در لیگ برتر وجود داشته باشد بازی با مسجد سلیمان را در تاریخ دیگری برگزار کنیم و در همان تاریخ ۲۲ شهریور بازی جام حذفی این تیم برگزار شود اما با توجه به قرعه کشی استقلال باید در جام حذفی میهمان نفت مسجد سلیمان باشد و اکنون تفاوتی ندارد این تیم در جام حذفی با نفت بازی کند یا در لیگ برتر.

او ادامه داد: من با سرپرست باشگاه استقلال صحبت کردم و گفتم با درنظر گرفتن شرایط جدول، تاریخ دیگری برای برگزاری بازی با نفت مسجد سلیمان پیشنهاد دهند تا در صورت امکان به این تیم کمک کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره برگزاری بازی پرسپولیس- نساجی در تاریخ ۲۲ شهریور اظهار داشت: بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یک روز جلو افتاد اما این تیم از قبل درخواست داده بود دیدارش با نساجی ۲۲ شهریور برگزار شود اما اکنون که این تیم فقط یک ملی پوش دارد، امروز(دوشنبه) درخواست کرد بدون علیرضا بیرانوند در تاریخ ۲۱ شهریور با نساجی بازی کند تا با استراحت بیشتری به مصاف الدحیل برود. اگر باشگاه نساجی با این تاریخ موافقت کند دیدارش با پرسپولیس ۲۱ شهریور برگزار می شود.

او درباره آخرین وضعیت پرونده سوپرجام فوتبال ایران گفت: تا جایی که من می دانم کمیته استیناف رای سوپرجام را اعلام کرده و بلافاصله پس از ابلاغ رای به سازمان لیگ آن را اعمال می کنیم.

فتاحی درباره آمادگی باشگاه ها برای بلیت فروشی الکترونیکی دیدارهای لیگ برتر اظهار داشت: طبق دستوری که وزیر ورزس و جوانان هفته گذشته صادر کرد ورزشگاه های لیگ برتر و برخی ورزشگاه های لیگ یک که تماشاگران بیشتری در آن حاضر می شوند باید به گیت های بازرسی و سیستم بلیت فروشی الکرونیکی مجهز شوند. همچنین باید دوربین های مداربسته هم در ورزشگاه ها موجود باشد تا متخلفان شناسایی شوند. تا جایی که می دانم این اقدام ها در ورزشگاه آزادی شروع شده است و تا دیدار پرسپولیس- الدحیل این عملیات در ورزشگاه آزادی نهایی می شود.

فتاحی درباره اختصاص تنها ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به تماشاگران تیم میهمان در دربی پایتخت گفت: مشغول فراهم کردن زیرساخت بلیت فروشی ۹۰ به ۱۰ درصد در تمام ورزشگاه ها هستیم و ظرفیت ۱۰ درصدی همراه با جایگاه ورود و خروج هواداران تیم میهمان را مجزا می کنیم تا مانند فوتبال حرفه ای اروپا تنها ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران میهمان قراربگیرد.

او درباره زمان برگزاری بازی های پرسپولیس و استقلال در جام حذفی گفت: در این زمینه پیش بینی های لازم را انجام داده ایم اما ابتدا باید تکلیف پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان مشخص شود.


بیشتربخوانید:

پرسپولیسی‌ها روبروی نود/ استقلال به جنوب می‌رود

قنبرپور: حداقل پنج نماینده از سرخ پوشان باید در تیم ملی حضور داشته باشند


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره زمان دیدارهای استقلال و پرسپولیس در جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار