تیم ملی سنگنوردی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ توانست یک مدال طلا کسب کند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی سنگنوردی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 با ترکیبی 11 نفره در سه بخش کمباین (ترکیبی)، سرعت انفرادی و تیمی در 2 بخش مردان و زنان حضور یافتند که در روز نخست مسابقات سنگنوردی ، رضا علیپور موفق شد در ماده سرعت گردن آویز مدال طلا شود.

در بخش کامباین که طی 4 روز برگزار شد، خسرو هاشم‌زاده در جایگاه پانزدهم قرار گرفت و الناز رکابی که تا فینالیست شدن یک گام فاصله داشت عنوان هفتمی این بخش از مسابقات را بدست آورد.

همچنین در پایان رقابت های کامباین در بخش آقایان تیم ملی ایران در کسب مدال ناکام ماند و شرکت‌کننده کره‌جنوبی مدال طلا گرفت و دو سنگ نورد از کشور ژاپن دوم و سوم شدند.

در بخش زنان ماده کامباین نیز سنگ‌نوردی از ژاپن قهرمان شد و دو سنگ‎نورد از کشور کره‌جنوبی نقره و برنز گرفتند.

در روز آخر مسابقات سنگنوردی ، تیم‌ملی سنگ‌نوردی ایران با حضور سه شرکت‌کننده در بخش آقایان و سه شرکت‌کننده در بخش خانم‌ها،در رقابت‌های سرعت امدادی این رشته با حریفان به رقابت پرداختند.

احسان اسرار، رضا علیپور و مهدی علیپور ترکیب ایران در بخش آقایان و در ترکیب تیمی بانوان، اعظم کرمی، حدیث نظری و کبری لگزایی‌فر حضور داشتند که در پایان تیم‌ملی سنگنوردی بانوان ایران با برتری مقابل تیم دوم اندونزی به نیمه‌نهایی مسابقات ماده سرعت بخش امدادی صعود کرد اما تیم ٣ نفره آقایان کشورمان موفق نشد بر تیم اول چین غلبه کند و به جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌ها راه یابد.

بانوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی ابتدا مقابل تیم اول اندونزی شکست خوردند و در دیدار رده‌بتدی نیز مسابقه را به تیم اول چین واگذار کردند و در پایان مسابقات تیم اول اندونزی طلا گرفت و تیم دوم چین مدال نقره را بدست آورد.


بیشتر بخوانید:

بلاغی: عملکرد دختران سنگنورد ایران بهتر از پسران بود 

صعود تیم‌ملی سنگ‌نوردی بانوان ایران به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

پایان کار تیم ملی سنگنوردی ایران با یک مدال طلا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار