اردوی راهیان نور بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مناطق عملیاتی جبهه غرب و یادمان های استان کرمانشاه انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمید نظری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: مناطق عملیاتی و یادمان های غرب کشور در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد مجاهدت ها و فداکاری های ملت ایران بوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازمه رسیدن به معنویت در هر جامعه است و در این زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور امری لازم و ضروری به شمار می رود.

وی افزود: این اردو از تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری به مدت چهار روز برگزار شده و همکاران بسیجی شرکت از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید به عمل آورده و یاد و خاطره شهدای والامقام را در هشت سال دفاع مقدس گرامی داشتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به این که 22 نفر از بسیجیان شرکت در اردوی راهیان نور حضور داشته اند یادآور شد: این اردو به مدت چهارروز و در استان کرمانشاه به انجام رسیده است.

نظری تصریح کرد: بازدید از یادمان های شهید بهشتی واقع در منطقه قصر شیرین،شهدای بازی دراز در سرپل ذهاب و شهدای مطلع الفجر در گیلان غرب، از مناطقی به شمار می روند که در این اردو از آنها دیدن شد.

وی اضافه کرد: دیدار از یادمان های شهدای مرصاد در اسلام آباد غرب، شهدای پاوه در شهرستان پاوه و همچنین حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) ، از دیگر برنامه های این اردو محسوب می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: اردوی راهیان نور مرحله اول در اسفند ماه سال گذشته و با حضور بسیجیان شرکت در مناطق عملیاتی جنوب کشور به انجام رسیده است.

انتهای پیام / گ

جزئیات برگزاری اردوی راهیان نور بسیجیان شرکت توزیع برق استان سمنان

برچسب ها: سپاه ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.