فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف هزارو ۵۶۰ قطعه پروفیل آهن، یک میلیون و ۱۳۰ هزار نخ، تنباکو جعبه‌ای و ۱۳ هزارو ۵۰۰ بطری انواع آب معدنی احتکار شده به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

كشف احتكار 10 ميلياردی در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی پلیس با سودجویان و اخلالگران اقتصادی، گفت: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی استان زنجان از نگهداری و احتکار انواع تنباکو و آب معدنی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از ۳ انبار، هزارو ۵۶۰ قطعه پروفیل آهن، یک میلیون و ۱۳۰ هزار نخ، تنباکو جعبه‌ای و ۱۳ هزارو ۵۰۰ بطری انواع آب معدنی احتکار، کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های احتکار شده را ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ن
 

كشف کالای احتكار  شده در زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
خودم
۱۶:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
بعلت سر کشی به انبار کالاها و دخالت در قیمت گذاری از طرف تعزیرات
به زودی موج جدید تولید کننده گان با سرمایه های هنگفت به بازار طلا و ارز ممکن است نرخ دلار را تا 40000تومان افزایش دهد