مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان چایپاره از برگزاری همایش آبداران و بهورزان روستایی در شهرستان چایپاره خبر داد.

برگزاری همایش آبداران وبهورزان روستایی درشهرستان چایپارهبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان چایپاره گفت: همایش آبداران و بهورزان روستایی در شهرستان چایپاره با هدف ارتقای سطح همکاری‌های آب و فاضلاب روستایی و شبکه بهداشت در رابطه با تامین آب شرب سالم برای روستائیان برگزار شد.
وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات پیش روی تامین آب آشامیدنی، کارگاه آموزشی با محوریت بررسی چالش‌های بهداشتی آب با اهداف تدوین شده و استاندارد و حل مشکلات بهداشتی آب روستایی با هم اندیشی، تلاش جهت حفظ و ارتقای کیفیت آب روستایی و ایجاد تعامل و هماهنگی کاری در خصوص بهداشت آب و فاضلاب روستایی و شبکه بهداشت برگزار شد.

محرم زینال زاده افزود: در این همایش با بهره گیری از کارشناسان امور آب و فاضلاب روستایی، شبکه بهداشت و دبیر ستاد بحران، نسبت به توجیه و آموزش مسائل مربوط به ایمنی کار و نحوه بررسی جالش‌های موجود و نحوه گذر از بحران پرداخته شد.

وی، کنترل دقیق مصرف آب، جلوگیری از هدر رفت‌ها و دقت در کیفیت آب با همکاری و تعامل نمایندگان آب و فاضلاب روستایی و بهورزان شبکه بهداشت از دیگر موارد مطرح در این همایش بود.

انتهای پیام/ح


تامین آب شرب سالم برای روستائیان چایپاره

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.