معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: 45 درصد مدارس عشایری استان مهرماه امسال همزمان با آغاز تحصیلی 98-97 در چادر و کانکس دایر می شوند.

استقرار73مدرسه سیار برای دانش آموزان عشایر ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; امیر مهردادی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: برای تحصیل دانش آموزان عشایر استان در مهرماه امسال 73مدرسه سیار و 116مدرسه ثابت پیش بینی شده است.

مهردادی اضافه کرد: از این تعداد 25 مدرسه در چادر، 57 مدرسه در کانکس و 107مدرسه نیز در ساختمان فعالیت داشته و به دانش آموزان ارایه خدمت می کنند.

وی مجموع این مدارس را 189 فضا عنوان کرد و افزود: از این تعداد 182 مدرسه در مقطع ابتدایی و هفت مدرسه نیز در مقطع متوسطه اول است.

مهردادی جمعیت دانش آموزان عشایر استان برای مهرماه امسال را 2 هزار و 488 نفر عنوان کرد و گفت: از این شمار یک هزار 289 نفر پسر و یک هزار و 199 نفر نیز دختر هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین جمعیت دانش آموزان عشایر در مهران وجود دارد گفت: برنامه های امسال برای ارتقا وضعیت آموزشی در مدارس مناطق عشایری استان هوشمندسازی تعدادی از مدارس، تجهیز مدارس سیار به لپ تاپ و سایر نرم افزارهای آموزشی، تجهیز کتابخانه های مدارس سیار و غیره است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: مهمترین اولویت این سازمان در سال تحصیلی جدید جذب تمامی کودکان لازم التعلیم در راستای عدالت آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام/اس

 

 

 

 

45درصد مدارس عشایری ایلام در چادر و کانکس دایر می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.