مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس تهران مدعی هستند با علی دایی برای دریافت طلبش از این باشگاه توافق کرده اند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی مدعی هستند با علی دایی برای دریافت طلبش از این باشگاه توافق کرده اند که  "عسگری پیش بین" وکیل علی دایی اظهار کرده است که تاکنون باشگاه پرسپولیس هیچ تسویه حسابی را با دایی انجام نداده و پرداختی به او نداشته است.

دروغ بزرگ مدیران باشگاه پرسپولیس فاش شد/زمین تمرین سرخ پوشان نامناسب تر از همیشه

حمید رضا گرشاسبی نیز در مصاحبه خود با سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود: ما به‌ویژه در مورد علی دایی، نشست‌های صمیمانه‌ای با نمایندگان او داشته‌ایم که به توافق‌های خوبی هم رسیده‌ایم. براساس این توافق‌ها، ما قسط اول از مطالبات او را هم پرداخت کردیم، اما با توجه به بروز تنگنا‌های مالی تا این لحظه نتوانستیم قسط بعدی را پرداخت کنیم.

تمرین پرسپولیسی‌ها در ۲ نوبت برگزار خواهد شد

دروغ بزرگ مدیران باشگاه پرسپولیس فاش شد/زمین تمرین سرخ پوشان نامناسب تر از همیشه

با نظر کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس، قرار است تا بازیکنان این تیم امروز دومین جلسه تمرینی برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین بپردازند.

درخواست برانکو انجام نشد/چمن ورزشگاه شهید کاظمی بزرگترین مشکل پرسپولیس

قرار بود تا پیش از سفر سرخ پوشان ایران به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با نظر برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس، زمین تمرین نامناسب ورزشگاه شهید کاظمی که بیشتر به دلیل همجواری با زمین‌های بایر اطراف و وجود آب و هوای نامناسب، مشکلاتی برایش پیش آمده بود ترمیم شده تا برای تمرینات فشرده این تیم تا پیش از دیدار برابر نساجی مازندران در تاریخ ۲۳ شهریور به آمادگی کامل برسد. با این حال بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با وجود مشکل در محل تمرین حاضر شدند تا تمرینات خود را در نوبت صبح امروز برگزار کنند.

واکنش سید جلال حسینی نسبت به اسامی تیم ملی فوتبال

پس از اعلام اسامی تیم ملی فوتبال کشورمان برای اردوی آمادگی تا پیش از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات، سید جلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و سابق تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به نبود اسمش در لیست تیم ملی فوتبال و مشکلاتش با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران،  واکنش نشان داد.

دروغ بزرگ مدیران باشگاه پرسپولیس فاش شد/زمین تمرین سرخ پوشان نامناسب تر از همیشه

گفتنی است از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر تنها علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان به اردوی آمادگی ملی پوشان ایران دعوت شده است.

برانکو در همایش مربیان برتر فوتبال آسیا شرکت می کند

برانکو ایوانکوویچ طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در همایش مربیان برتر فوتبال آسیا در شانگهای چین شرکت خواهد داشت.

مربیان برتر قاره در این همایش درباره تجارب خود از لیگ قهرمانان آسیا و ایده‌ها و نظرات با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.

سرمربی قهرمان فوتبال ایران به این منظور ساعت 20:30 دقیقه سه‌شنبه 13 شهریور 1397 تهران را با پرواز مستقیم به شانگهای ترک خواهد کرد.

گفتنی است؛ وی پنجشنبه شب با پرواز ساعت 23 به وقت چین به ایران باز می‌گردد و ساعت 5 صبح جمعه در تهران خواهد بود.برانکو در همایش مربیان برتر آسیا حضور خواهد یافت

اولین حریف تمرینی پرسپولیس مشخص شد

سرخپوشان روز پنجشنبه از ساعت 17 در قالب دیداری دوستانه به میدان می‌روند. پرسپولیس در این دیدار برابر تیم دُرّه 98 از لیگ دسته سوم به میدان خواهد رفت که هدایت آن توسط پرویز برومند انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید:تناقض کی روش در رفتار دوگانه با موارد خاص!

واکنش سید جلال و پیروانی به فهرست تیم ملی


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد.ع.شهرشهیدهمت
۱۶:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
ماکه دستمان به جایی نمی رسد اما متعجبم چراکی روش اینقدر راحت حق و ناحق میکندوبه خاطرلجبازیش درجام جهانی ضربه خوردیم اما یک مرد پیدانمیشودکه بااو مناظره کند
آخرین اخبار