محمدحسین جهانگیری فرزند معاون اول رئیس جمهور، پس از انتشار ویدئویی تحت عنوان "فِراری سواری فرزند اسحاق جهانگیری" با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود به این ماجرا واکنش نشان داد.

فرزند جهانگیریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به تازگی در فضای مجازی ویدئویی  از یک اتومبیل فِراری طلایی و سرنشینان آن منتشر و در ذیل ویدئو نوشته شده بود: این بزرگوار پسر جهانگیری عزیزه که در اسپانیا با ماشین فراری طلائیش داره با پول ملت بیچاره فخر میفروشه فرزندت کجاست آقای جهانگیری؟لابد میگه بیکار و علاف.

پس از این ادعاهای واهی مطروحه از سوی شایعه پراکنان، محمد حسین جهانگیری (فرزند اسحاق جهانگیری) با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود به این ماجرا واکنش نشان داد و نوشت:

من محمدحسین جهانگیری فرزند دکتر اسحاق جهانگیری دانش آموخته دکتری مدیریت زنجیره تامین، اکنون مشغول انجام خدمت سربازی هستم. برادر کوچکترم محمد حسام دانش آموز سال سوم دبیرستان است. دو خواهرم هم هر دو ازدواج کرده‌اند و ساکن تهران‌اند. همه این‌ها را برای این نوشتم که بگویم هیچ یک از ما، نه در اسپانیا هستیم و نه در هیچ کشوری غیر از ایران، و نه آنگونه که «اخبار جعلی» به خانواده ما هم رسید، نه «فِراری» داریم، نه از ایران عزیز «فَراری» هستیم.

فرزند جهانگیری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرد
۰۹:۰۶ ۱۳ شهريور ۱۳۹۷
دله ادم براش کباب میشه
آخرین اخبار