حضور در تورنمنت های مدوید و زیلکوفسکی پیش از حضور در رقابت های جهانی،بازگشت سوسلان رامونوف به وزن 65 کیلوگرم و حضور یک کشتی گیر روس دیگر در ترکیب تیم کشتی آزاد بحرین مهمترین اخبار کشتی روسیه است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سوسلان رامونوف قهرمان المپیک 2016 برزیل و دارنده مدال طلا و برنز جهان که مدتی از وزن 65 کیلوگرم به وزن 70 کیلوگرم رفته بود و در چند مسابقه بین المللی نیز شرکت کرده بود، تصمیم گرفت تا بار دیگر به وزن سابق خود بازگردد. رامونوف،الیاس بک بولاتوف را مهمترین رقیب داخلی خود در این وزن دانسته است.

خبر دیگر از کشتی روسیه اینکه بحرینی ها پس از جذب آدام باتیروف قهرمان اروپا به تازگی علی حاجی محمد در وزن 65 کیلوگرم را جذب کرده اند که این کشتی گیر قصد دارد در رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان به میدان برود.

حضور تیم روسیه در جام یادگار امام (ره) و نایب قهرمانی تیم این کشور خبر دیگری بود که سایت های روس به آن پرداخته بودند.

مرحله دوم اردوی پانزده روزه آزادکاران روس در ارتفاعات البروس با حضور نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور و برگزاری دو مرحله اردوی دیگر تا مسابقات جهانی در منطقه سوچی و شرکت در تورنمنت های مدوید و زیلکوفسکی در کشورهای بلاروس و لهستان برای شناخت ترکیب این تیم در رقابت های جهانی بوداپست مجارستان از دیگر اخبار کشتی روسیه است.


بیشتر بخوانید:

روس ها با کشتی گیران نامدار خود در رقابت های جایزه بزرگ گرجستان

ایران با شکست روسیه قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) شد

حضور کشتی گیران عنواندار جهان در ایران


انتهای پیام/

یک روس دیگر در ترکیب تیم کشتی آزاد بحرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار