دومین نمایشگاه ویژه اقلام محرم از صبح دوشنبه در نگارخانه شادروان اله‌کرم افتخاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه برپا شد.

آغاز بکار نمایشگاه محرم در شهرستان گناوهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سکینه زارعی مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: این نماشگاه به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و عاشورایی، نهادینه کردن این فرهنگ و ارائه محصولات مورد نیاز هیئت‌های مذهبی و مردم در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و دسترسی آسان‌تر به این محصولات برای دومین سال پیاپی در گناوه برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولاتی متنوع مورد نیاز این ایام از قبیل: انواع ریسه، پرچم، کتیبه، لباس مخصوص ایام محرم، چفیه، طبل، زنجیر، شال عزا، سربند و انواع اقلام فرهنگی شامل بازی‌های ایرانی اسلامی، اقلام مختلف حجاب، انواع سی‌دی‌های مداحی کشوری و استانی و نوحه‌های محرم به همراه کتاب‌های مداحی ارائه شده است.

مسئول برگزاری نمایشگاه اقلام ویژه محرم تصریح کرد: محصولات این نمایشگاه با قیمت مناسب در اختیار هیئت‌ها و پایگاه‌ها و مردم قرار می‌گیرد و هیئت‌ها و پایگاه‌ها می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تامین کنند.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز ۱۲ شهریور تا ۳۰ شهریور (دهه اول محرم)، همه روزه در دو نوبت صبح و عصر و از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۸ تا ۲۱ در نگارخانه شادروان الله‌کرم افتخاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند از آن دیدن کنند.

انتهای پیام/ف

نمایشگاه محرم در شهرستان گناوه برپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.