رئیس فدراسیون شنا و شیرجه واترپلو گفت: مدال برنز بازی‌های آسیایی در واترپلو می‌تواند آغازی برای موفقیت‌های بزرگتر و کسب مدال‌های خوش رنگ در المپیک باشد.

رضوانی: برنز واترپلو آغاز موفقیت‌های بزرگتر استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا و شیرجه واترپلو در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: همانگونه که شاهد بودید امسال یک اتفاق بزرگ در واترپلو افتاد و اعضاء تیم به پشتوانه همت، تلاش و هدایت مربیان توانستند بعد از ۴۴ سال صاحب مدالی ارزشمند شود.

رئیس فدراسیون شنا شیرجه واترپلو عنوان کرد: مدال برنز بازی‌های آسیایی در واترپلو می‌تواند آغازی برای فتح سکو‌های رفیع‌تر و کسب مدال‌های خوش رنگ و حضور موفق در المپیک باشد.

او ضمن قدرشناسی از تلاش‌های الکساندر چیریچ سرمربی تیم واترپلو درباره دلایل موفقیت این تیم اظهار داشت: تیمی جوان با حضور در اردوی مستمر آماده سازی و یک کار مداوم سه، چهارساله در کسب این موفقیت بسیار اثر گذار بوده است و امیدوارم این روند باانگیزه بسیار بالا ادامه پیدا کند.

رضوانی از مسابقات کسب سهمیه المپیک به عنوان رویداد پیش روی واترپلوئیست‌های کشورمان نام برد و افزود: باتوجه به شکست ژاپن، شانس زیادی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ خواهیم داشت، اما نباید از حریفان قزاقستانی نیز غافل شویم.

او در بخش دیگری از سخنانش در مورد شنا وشیرجه نیز گفت: دراین دو رشته به یک تجربه بزرگ دست پیدا کردیم و آن هم این است که باید از دانش خارجی برای توسعه این رشته‌ها در دو بخش قهرمانی و حرفه‌ای استفاده کنیم، البته پیش از تصمیم گیری دراین باره به طور حتم کار کارشناسی صورت خواهد گرفت.

رضوانی در مورد رشته‌های شنا وشیرجه در بازی‌های آسیایی نیز بیان کرد: فقط ۴ کشور چین، ژاپن، کره جنوبی و سنگاپور در شنا توانستند صاحب مدال طلا شوند و تنها چین و ژاپن در شنا ۱۹ مدال به دست آوردند.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو عنوان کرد: برای توسعه پایدار در رشته‌های شنا می‌توانیم مدارس شنا را راه انداری کنیم.


بیشتر بخوانید: 

رضوانی: در یک بازی تاریخی مدال برنز را کسب کردیم

واترپلو ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نتیجه تاریخی بدست آورد


اظهارات رضوانی درباره عملکرد تیم ملی واترپلو در بازی های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار