معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا درباره سرچشمه توهمات آمریکا درباره ایران توضیحاتی را ارائه داد.

توهمات آمریکا درباره ایران از کجا آب می خورد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار «رسول سنایی‌راد»  معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکایی‌ها اطلاعاتی را که در خصوص کشور‌های رقیب خود دریافت می‌کنند و آن را بر زبان می‌آورند، عمدتا از ناحیه اپوزوسیون و دشمنان آن کشورهاست، اظهار کرد: اطلاعات و توهماتی را هم که گا‌ها آمریکایی‌ها راجع به ایران می‌گویند از ناحیه گروهک تروریستی منافقین و اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به وعده انحلال دولت قانونی سوریه در سال ۲۰۱۴ توسط «جان مک‌کین» که خودش هفته گذشته مُرد، اظهار کرد: گذشت زمان نشان داد که مک‌کین بر پایه یکسری توهمات و اطلاعات غلط درباره آینده سوریه حرف زده بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آل‌سعود که نسبت به حزب‌الله و دولت قانونی سوریه کینه دارند، در اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها نقش موثری دارند.


بیشتر بخوانید:آمریکا به دنبال روحیه دادن به تروریست‌هاست 


سردار سنایی‌راد در پایان با بیان اینکه تحولات زیادی در جهان امروز رخ داده و متغیر‌های زیادی در حوزه‌های منطقه‌ای ایفای نقش می‌کنند، خاطرنشان کرد: گاهی احساس می‌شود که آمریکایی‌های مدعی، در محاسبات خود از تاریخ عقب مانده‌اند و در قرون نوزده و بیست سیاحت می‌کنند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

آمریکایی‌های مدعی در محاسبات خود از تاریخ عقب مانده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار