رئیس مرکز حفظ مجازی استان همدان از اضافه شدن یکصد قرآن آموز  در مرکز حفظ مجازی این استان خبر داد.

اضافه 100 قرآن آموز همدانی در مرکز حفظ مجازیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زهره پسندیده خو٬ رئیس مرکز حفظ مجازی استان همدان بیان کرد: این مرکز فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۹۵ آغاز نمود و در حال حاضر دارای ۴۰۰ قرآن آموز است.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از ۱۰۰ قرآن آموز به مرکز حفظ مجازی قرآن اضافه می‌شود افزود: ۱۱ مربی در این مجموعه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر مشغول به فعالیت هستند.

رئیس مرکز حفظ مجازی استان همدان اظهار داشت:از آنجا که دوره‌های حفظ مجازی قرآن رایگان بوده و بودجه اندکی به آن تعلق گرفته است، مربیان مجموعه هفته ای یک بار به مدت ۱۵ دقیقه با هر قرآن آموز تماس حاصل کرده و محفوظات او را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

پسندیده خو با بیان اینکه دوره‌های حفظ مجازی ویژه گروه سنی خاصی نبوده و همگان می‌توانند در آن شرکت کنند ادامه داد: هر گروه سنی مربی خاص خود را دارد.

وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر گردیده است ازین پس، پس از اتمام حفظ ۳، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن و همچنین حفظ کل از قرآن آموزان به صورت حضوری آزمونی اخذ شده و در صورت قبولی در آن گواهی‌نامه ویژه حافظان صادر شود.

رئیس مرکز حفظ مجازی استان همدان با بیان اینکه بیش از ۶۰ حافظ کل قرآن در مرکز حفظ مجازی تربیت شده است گفت: علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در دوره‌های حفظ مجازی می‌توانند با شماره ۳۴۲۳۸۶۲۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ب

تربیت 60 حافظ کل قرآن کریم در مرکز حفظ مجازی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.