معاون فرماندار اسدآباد گفت: کمتر از ۱۰ درصد اماکن اداری و معابر شهری اسدآباد برای معلولان مناسب سازی شده است.

مناسب سازی کمتر از 10 درصد معابر اسدآباد برای معلولانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آزرمی، معاون فرماندار اسدآباد با انتقاد از ادارات دولتی و غیر دولتی گفت : ادارات علت این امر را کمبود اعتبار عنوان کردند.

وی افزود: بر حسب دستور استاندارد و فرصت اعلام شده ادارات دولتی و غیر دولتی و حتی دانشگاه ها باید چهار شاخص مناسب سازی شامل آسانسور، طراحی رمپ ، سرویس بهداشتی و استاندارد سازی ورودی را عملیاتی کنند.

آزرمی تاکید کرد : بر اساس دستورالعمل ابلاغی تیرماه سال جاری دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی سه ماه فرصت دارند که مناسب سازی را انجام بدهند که فرصت باقی مانده بسیار محدود است و هیچ بهانه ای پذیرفته نیست.

معاون فرماندار با انتقاد از تشکیل جلسات بی نتیجه تصریح کرد: این چندمین نشست بررسی و پیگیری وضعیت مناسب سازی می باشد که تاکنون اقدامی که موجب خوشحالی و رضایت معلولان باشد رخ نداده است.

 احمدی، مدیر بهزیستی اسدآباد هم گفت : هم اکنون هزارو ۵۷۵ معلول در شهرستان اسدآباد دارای پرونده می باشند که از کمترین اقدامات رفاهی شهری محرومند.

وی هم با انتقاد از وضعیت شهرستان و مشکلات معلولان ، تاکید کرد: متاسفانه هیچگونه اراده ای در بین ادارات دولتی و غیر دولتی برای مناسب سازی معابر و ورودی های ادارات وجود ندارد .

انتهای پیام/ د

مناسب سازی فقط ده درصد معابر برای معلولان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.