امروز در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق شمال آذربایجان شرقی و غربی رگبار باران گاهی با رعد و برق را خواهیم داشت.

نوای بارش باران در برخی مناطق کشور/آسمان تهران صاف تا کمی ابری است + جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی و غربی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، البرز شرقی، برخی مناطق شرق مازندران بارش پراکنده و نیز در برخی مناطق شمالی آذربایجان شرقی و غربی رگبار باران،گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

روز چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، غرب گلستان و شرق مازندران و ارتفاعات سمنان و همچنین مناطقی از غرب و مرکز استان کرمان و شرق استان فارس، رگبار باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

روز سه شنبه و چهارشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات زاگرس جنوبی بویژه در برخی نقاط استان فارس، افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبار باران پیش بینی می شود.

در منطقه زابل تا ظهر فردا وزش باد شدید و گرد و خاک را خواهیم داشت که بعد از آن از میزان سرعت وزش باد در این منطقه کاسته می شود و در سایر مناطق کشور در سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 12 شهریور ماه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار