مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : سرعت بخشیدن به انجام کارهای جامعه هدف تدوین سند اشتغال به تفکیک شهرستان ها و دستگاه های اجرایی است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اعلام کرد که تا کنون 51 درصد تسهیلات اشتغالزایی روستایی از طریق بانک های عامل استان پرداخت شده است.

وی گفت: تعامل و هماهنگی خوبی در شورای هماهنگی استان وجود دارد که این امر به طور مستقیم بر سرعت بخشیدن به انجام کارهای جامعه هدف، تاثیر به سزایی خواهد داشت .

وی افزود: تمام تلاش مجموعه شورای هماهنگی به روز شدن اطلاعات مورد نیاز جامعه هدف و تدوین برنامه های منطقه ای است که خروجی مناسبی بدهد.

عزیزی عنوان کرد: یکی از همین برنامه ها که به تصویب کارگروه اشتغال استان نیز رسیده، تدوین سند اشتغال به تفکیک شهرستان ها و دستگاه های اجرایی است که خروجی آن وظیفه اشتغالزایی هر شهرستان و دستگاه اجرایی را برای 2 سال روشن می کند.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه به تعامل خوب دستگاه های تابعه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این هماهنگی می تواند برای پیگیری بسیاری از مشکلات که می تواند ناشی از قوانین دست و پاگیر باشد، کمک کند.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه همچنین به اشتغال روستایی در کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: از سهمیه ابلاغی در تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به استان تا کنون بیش از 51 درصد طرح های مصوب تسهیلات مورد نظر خود را دریافت کرده اند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پرداخت 51 درصد تسهیلات اشتغالزایی روستایی از طریق بانک های عامل استان

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.