دبیر قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه پاسداران گفت: در سطح کشور برای زوج‌های جوان مناطق محروم ۱۵۴ هزار جهیزیه فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سردار ضیاء‌الدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه پاسداران در آئین اهدای جهیزیه به زوج‌های مناطق محروم و افتتاح طرح‌های عمرانی    گفت: ۱۴ هزار و ۹۴۵ پروژه با اعتبارات سپاه پاسداران به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در امر محرومیت‌زدایی در سطح کشور انجام شده است که از این تعداد پروژه‌ها ۷ هزار مربوط به طرح های غیرعمرانی صرف شد.

وی افزود: در سطح کشور برای زوج‌های جوان مناطق محروم ۱۵۴ هزار جهیزیه فراهم شده است و ما به دنبال این هستیم که این تعداد را به ۲ هزار و ۲۵۰ جهیزیه برسانیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه پاسداران در بحث محرومیت‌زدایی، گفت: در روستاهای آبادان و خرمشهر ۸۰۰ نهر لایروبی شده است که در این زمینه ۵۰ درصد افزایش کیفی و ۶۰ درصد افزایش کمی را به همراه داشتیم.

حزنی افزود: ۱۴ هزار و ۹۴۵ پروژه با اعتبارات سپاه پاسداران به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در امر محرومیت‌زدایی در سطح کشور انجام شده است که از این تعداد پروژه‌ها ۷ هزار مربوط به طرح های غیرعمرانی صرف شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس تاکنون ۱۲۰ مسجد و ۱۷۵ خانه احداث و ۲۰۰ باب منزل تعمیر شده است.

انتهای پیام/ د

اهدای جهیزیه به زوج های جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.