استاندار قزوین با صدور پیامی درخشش بی نظیر کاروان ورزشی استان را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با کسب ۳ مدال طلا و یک مدال برنز تبریک گفت.

تبریک استاندار به مناسبت درخشش کاروان ورزشی قزوین در رقابت‌های آسیاییبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پی درخشش خیره کننده و بی نظیر نمایندگان شایسته و ارزنده ورزش استان در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در جاکارتا که منجر به کسب ۳ مدال طلا و ۱ برنز شد  پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

در سایه الطاف حضرت حضرت حق و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج)؛ و در ماه پرخیر و برکت ذی الحجه، قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی و استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی نمودند و روزی رویایی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه موفق ورزش و جوانان کشورمان رقم زد تا برگ زرین دیگری را برای استان همیشه قهرمان قزوین رقم بزنند. قهرمانان و فرزندان غیور استان شهید پرور قزوین با عملکردی بی نظیر و درخشان افتخار بسیار ارزشمندی را برای ایران اسلامی و استان قزوین کسب نمودند و با کسب ۳ مدال طلا توسط رضا علیپور در سنگنوردی، بهمن عسگری در کاراته و مهدی مرندی در والیبال و مدال برنز خانم تهمینه کربلایی صادقی در پنچاک سیلات؛ عملکرد بی نظیری در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در جاکارتا اندونزی داشتند و با کسب ۴ مدال رنگارنگ، افتخاری ارزشمند برای کشورمان و استان همیشه سرافراز قزوین رقم زدند. بنده این موفقیت بسیار ارزشمند را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی و استان قزوین، مدیران و هیات‌های ورزشی استان، جامعه ورزش و خانواده این قهرمانان افتخارآفرین تبریک عرض نموده، موفقیت و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین

انتهای پیام/

پیام استاندار قزوین برای کاروان ورزشی استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.