فرماندار بهاباد گفت: تا پایان سال جاری شاهد تحول اساسی در شهر و روستا‌های این شهرستان از جمله در زیرساخت‌های گردشگری، بهداشت و راه خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمد مهدی خانی زاده فرماندار بهاباد در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این شهرستان گفت: قطعاً دغدغه فعالین فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان، حل مشکلات مردم است.

خانی زاده با اشاره به اینکه مردم شهرستان بهاباد همواره به انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن متعهد بوده اند گفت: به رغم وجود اختلاف سلیقه ها، شاهد وحدت و همدلی مثال زدنی در بهاباد به ویژه در چند سال اخیر هستیم که موجب پیشرفت شهرستان شده است.

وی گفت: هدف از این نشست استفاده از راهکار‌ها و پیشنهادات سازنده اقشار مختلف مردم برای حل مسائل کلان شهرستان است تا با ارائه راهکار‌های عملیاتی، موانع توسعه و پیشرفت شهرستان را از سر راه برداریم و در این راستا از کمک و همفکری فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان بهاباد در پیشبرد اهداف متعالی شهرستان استقبال می‌کنیم.

خانی زاده در بخش دیگر سخنان خود با بیان برخی اقدامات انجام شده و در دست اجرای شهرستان گفت: باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور، کار‌های بسیار خوبی در شهرستان انجام شده که اکثر آن‌ها مشهود است و تا پایان سالجاری شاهد تحول اساسی در اشتغال  شهر و روستا‌ها از جمله در زیرساخت‌های گردشگری، بهداشت و راه خواهیم بود.

حجة الاسلام و المسلمین محمدعلی اخوان امام جمعه موقت بهاباد نیز در این نشست با بیان اینکه عملکرد مسئولان در جلب رضایت مردم خیلی مهم است بر حضور مسئولان در بین مردم و ارائه گزارش عملکرد به آن‌ها تأکید نمود و گفت: عملکرد پایین مسئولین باعث دلسردی مردم می‌شود.

حجة الاسلام و المسلمین  اخوان افزود: هرکس در جایگاه خدمتگزاری به مردم قرار می‌گیرد باید بر اساس تعهد و نوع خدمت، جلب رضایت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/ی

توجه  مسئولان برای حل مشکلات مردم 

برچسب ها: گردشگری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار