هاشمی گفت: وزارت بهداشت، نهایت تلاش خود را جهت راحتی و آسایش جامعه ایثارگری به کار گرفته است.

وزارت بهداشت، نهایت تلاش خود را در جهت راحتی و آسایش جامعه ایثارگری به کار گرفته است.به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسن هاشمی در نشست ستاد برنامه ریزی طرح شاهد و ایثارگری گفت: امیدواریم مباحث بررسی شده و تصمیمات در نظر گرفته شده این جلسات جهت خیر و صلاح جامعه ایثارگران و فرزندان معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد.

وزیر بهداشت با اشاره به نهایت تلاش وزارت بهداشت در حیطه وظایف خود به منظور ایجاد راحتی و آسایش جامعه ایثارگری، تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا از این قافله عقب نمانیم، گرچه تمام آنچه باید انجام شود را شاید هیچ دستگاه و نهادی نتوانسته در قبال فداکاری های این عزیزان و خانواده هایشان جبران کند.

هاشمی عنوان کرد: تصور می کنم، انتظار این عزیزان، چیزی به غیر از ادامه مسیر و گم نشدن راهی که آغاز کرده اند و در این مسیر جان شان را فدا کرده اند، نیست و از طرفی تصمیمات ما از جنس زمینی است، بیشتر جنبه مادی دارد و برخی درست و برخی دیگر نادرست است.

وزیر بهداشت درخصوص اجرای قانون گفت: درعین حال اجرای قانون نیز از وظایف ماست، لذا مقرراتی هم در مجلس شورای اسلامی و در شورای عالی انقلاب فرهنگی وضع و مصوب شده و در این راستا تکالیفی هم برعهده وزارت بهداشت نهاده شده است که باید به نحو احسن اجرایی شود.

هاشمی در پایان در خصوص آئین نامه اجرایی تبصره ماده 66 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مطرح کرد: بحث اصلی این جلسه، آئین نامه اجرایی تبصره ماده 66 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است و امیدوارم این بحث به نتایج مطلوبی که در شان مقام ارزشمند این عزیزان است، برسد.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر بهداشت در نشست ستاد برنامه ریزی طرح شاهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.