نماینده مردم قم گفت: نظام سلطه برای تقویت نظام‌های دست نشانده خود و افزایش پیشروی‌هایش، روابط کشورهای اسلامی را تضعیف می‌کند.

نظام سلطه از هر حربه‌ای برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان بهره می‌بردمجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در گفت‌وگو با   خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه غرب و رژیم سعودی به دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند،گفت: هیچ‌گونه تردیدی در این موضوع وجود ندارد که  آمریکا و عربستان سعودی به دنبال ایجاد تفرقه و خصومت بین کشورهای همسویی چون ایران، عراق، سوریه و لبنان هستند.

نماینده مردم قم بیان کرد: نظام سلطه برای رسیدن به اهداف خود و ایجاد تفرقه بین ملل اسلامی از هر روش و حربه‌ای استفاده می‌کند.

ذوالنوری تأکید کرد: نظام سلطه می‌داند که با تضعیف روابط کشورهای اسلامی، میدانی برای پیشروی‌های خود و تقویت نظام‌های دست نشانده خود ایجاد می‌کند، لذا از ایجاد هیچ اختلافی بین مسلمانان دریغ نمی‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: مردم ما همواره نسبت به این توطئه‌های دشمنان اسلام هوشیار بوده‌ و از این به بعد هم به خصومت‌های دشمن توجه دارند و می‌دانند که باید چه اقداماتی را در قبال رفتارهای آنان انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
درود بر ذوالنوری
آخرین اخبار