استاندار سمنان گفت: اختلافات سیاسی در وضعیت کنونی جامعه باید کنار گذاشته شود.

کنار گذاشتن اختلافات سیاسی در وضعیت کنونی جامعهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در دیدار با ائمه جمعه استان با بیان اینکه اختلافات سیاسی در وضعیت کنونی جامعه باید کنار گذاشته شود گفت: مهم دلبستگی به مکتب اهل بیت است و باید باور داشته باشیم که همه تحت یک پرچم هستیم.

وی افزود: شرایط اقتصادی جامعه معلوم است و این جنگ اقتصادی تنها با اتحاد و همبستگی مردم و مسئولین قابل پیروزی است.

چاوشی تصریح کرد: امروز دنیا به کشور ایران به چشمی هراسناک نگاه نمی کند و ثابت شده که این آمریکاست که شایسته مذاکره نبوده و نیست.

وی افزود: ما باید آماده مقابله با شرایط دشوار تری باشیم و دشمن به فروپاشی نظام دلبسته و هرچه یاس و نا امیدی در جامعه بیشتر شود امید دشمنان نیز بیشتر می شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه باید با همه توان جناح های چپ و راست را کنار بگذاریم افزود: نیازی نیست برخی از مسائل که باعث اختلاف می شود در نماز های جمعه مطرح شود و همه باید برای اتحاد کشور تلاش کنند.

در این جلسه همچنین جمعی از امامان جمعه شهرهای مختلف استان بر تقویت روحیه اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولین تاکید کردند.

برطرف کردن مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم، حضور مسئولین در بین مردم، پاسخگویی درست، انتقاد پذیری و کنترل بازار از مهمترین مباحثی بود که امامان جمعه شهرهای مختلف استان در این جلسه بر آن تاکید کردند.

انتهای پیام / د

 دیدار ائمه جمعه استان با استاندار سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.