فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری یک متهم پرونده آدم ربایی 500میلیون ریالی ورهایی گروگان 37ساله در شهرستان قوچان خبرداد.

پرونده آدم ربایی ۵۰۰ میلیون ریالی در قوچان بسته شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:غروب روز هشتم شهریورماه امسال گزارش ربایش مردی جوان در میدان ورزش شهر قوچان به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام وبا توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله برای پیگیری پرونده وارد عمل شدند و بررسی‌های اولیه آن‌ها نشان می‌داد افرادی ناشناس، جوان ۳۷ ساله را ربوده و به محل نامعلومی انتقال داده اند.

سردار کریمی گفت:تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس آگاهی در این رابطه در گام تکمیل تحقیقات پرونده حاکی از آن بود که خانواده فرد گروگان با افرادی اختلاف مالی داشته اند وبه احتمال زیاد، انگیزه آدم ربایی باید به خاطر همین مساله باشد.

وی تصریح کرد:در حالی که تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت خانواده فرد ربوده شده به پلیس اعلام کردند که آدم ربایان در تماس تهدید آمیز تلفنی در خواست مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال در قبال آزادی گروگان خود کرده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:باتوجه به تماس تهدید آمیز تلفنی، تحقیقات پلیسی وارد مرحله جدی تری شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان قوچان توانستند با رد زنی‌های علمی و گسترده یکی از گردانندگان ماجرای آدم ربایی را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

سردار کریمی افزود:همدستان این متهمان که پلیس را در یک قدمی خود می‌دیدند و دچار ترس و وحشت شده بودند پس از گذشت چند ساعت گروگان خود را در زمین‌های کشاورزی اطراف شهر قوچان رها کرده و پا به فرار گذاشتند.

وی تصریح کرد: جوان ۳۷ ساله که علی نام دارد به آغوش خانواده خود بازگشت و تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی با رد زنی‌های اطلاعاتی برای دستگیری متهمان فراری پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: به شهروندان هشدار می‌دهیم با توجه به مهارت‌های حل مساله و همچنین بالابردن آستانه تحمل صبر و تحمل خود، از هرگونه اقدام عجولانه، احساسی و هیجانی در حل مشکلات و اختلافات خود با دیگران پرهیز کنند چرا که تسویه حساب این چنینی در ماجرای یک اختلاف حساب مالی، افرادی را با مشکل پیچیده‌ای روبه رو ساخته و اتهام آدم ربایی بر آن‌ها وارد می‌کند.

سردار کریمی تاکید کرد: برای حل هر مساله و مشکلی، راه‌های قانونی، منطقی، عقلانی و حساب شده‌ای وجود دارد که این مهم باید مورد توجه شهروندان عزیز قرار بگیرد.

انتهای پیام// ح.خ
 

دستگیری متهم پرونده آدم ربایی در قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.