هافبک تیم پدیده مشهد گفت: شرایط خوبی در جدول لیگ برتر داریم اما امیدوارم باشگاه حرکتی کند و به اعضای تیم پول بدهد.

امین قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج این تیم در 6 هفته نخست رقابت های لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و در پیش فصل خیلی عالی تمرینات را آغاز کردیم و با قدرت در اردوها و بازی های تدارکاتی ظاهر شدیم و با بازیکنانی که یحیی گل محمدی جذب کرد، آماده شروع لیگ برتر و بازی با پرسپولیس شدیم. متاسفانه در هفته اول مقابل پرسپولیس شکست خوردیم که به هیچ عنوان مستحق آن نبودیم و باید امتیاز می گرفتیم.

او افزود: بعد از باخت مقابل پرسپولیس، هفته به هفته بهتر شدیم و توانستیم در آب و هوای گرم اهواز، 10 نفره از سد استقلال خوزستان بگذریم تا شرایط بهتر از قبل شود.  استقلال خوزستان تیم خوبی بود اما خیلی بهتر بازی کردیم اما چمن غدیر خوب نبود و روی عملکردمان تاثیرگذاشت. همچنین چمن ورزشگاه امام رضا (ع ) هم از کیفیت خوبی برخورد دار نیست و کار را برای ما سخت می کند.

قاسمی نژاد ادامه داد: شرایط خوب و آرام است و منتظر باشگاه هستیم تا پول دهد. هنوز هیچ حرکتی از سوی مسئولان باشگاه ندیدیم و امیدواریم با تغییر مدیریت، مشکلات باشگاه حل شود.

هافبک تیم پدیده مشهد در مورد گلزنی در دقایق پایانی خاطرنشان کرد: این فصل شرایط فوق العاده ای داریم و در پست هافبک چپ بازی می کنم. از این پست راضی هستم و تا جاییکه بتوانم در اختیار تیم هستم و فکر می کنم سرمربی تیم هم از من راضی است. در نیمه نخست بازی با ذوب آهن، مظاهری، دروازه بان ذوب آهن را دریبل کردم و فرصت خوبی داشتم و برخوردی میان من و دروازه بان ذوب آهن شکل گرفت اما بلد نیستم خودم را به زمین بیاندازم و متاسفانه داور هم پنالتی نگرفت اما در نیمه دوم فخرالدینی من را زد و داور پنالتی گرفت.

قاسمی نژاد در پایان گفت: تمامی بازیکنان خط حمله تیم مان گلزنی کردند و زمانیکه پنالتی در دیدار با ذوب آهن رخ داد، بازیکنان تصمیم گرفتند تا سعید صادقی ضربه را بزند که خداراشکر به گل شد و سبب گردید تا روحیه این بازیکن بهتر از قبل شود.


بیشتر بخوانید:

قاسمی نژاد: جوسازی حریف در قضاوت داور تاثیر گذاشت/ خونه به خونه برای صعود به نتایج سایر تیم‌ها کاری ندارد

قاسمی نژاد: از پیوستن به پدیده خوشحالم/ امیدوارم با مهاجری نتایج خوبی بگیرم


انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم پدیده مشهد درباره درخشش پدیده در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.