صفحه رسمی اسحاق جهانگیری در اینستاگرام با انتشار پستی، افتخارآفرینی‌های کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی را تبریک گفت.

پیام تبریک معاون اول رئیس جمهور به کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه رسمی اسحاق جهانگیری در اینستاگرام پستی را مبنی بر افتخارآفرینی کم نظیر کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی منتشر کرد و این افتخارآفرینی را تبریک گفت.

گفتنی است؛ در بازی‌های آسیایی ٢٠١٨جاکارتا،  ایران با 378 ورزشکار در مسابقات شرکت کرد که در 42 رشته به رقابت پرداخت. از بین این ورزشکاران، 280 نفرشان مرد و 98 نفرشان  خانوم بودند. پرچمداری کاروان ایران را ابتدا کیمیا علیزاده بر عهده داشت اما با مصدومیت او این وظیفه به الهه احمدی محول شد.

قابل ذکر است که کاروان ایرانی توانست در این دوره از مسابقات در اندونزی با کسب 20 طلا، 20 نقره و  22 برنز رده ششم جدول را از آن خود کند.

به همین منظور اسحاق جهانگیری با انشار پستی درخشش ورزشکاران ایرانی را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ تبریک گفته است که در ادامه می‌توانید پیام تبریک او را در صفحه اینستاگرام مشاهده کنید:

افتخارآفرینی كم نظیر كاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی به ویژه درخشش زنان توانای ورزشكار در این دوره از رقابت ها و كسب ٢٠ مدال طلا از سوی ورزشكاران خوب كشورمان در رشته های مختلف ورزشی و همچنین كسب مقام قهرمانی در تیم های ملی والیبال، كبدی زنان و مردان، كشتی آزاد و فرنگی، كسب مدال های طلا و ركورد شكنی در وزنه برداری، كسب مدال های طلا در دو و میدانی، تكواندو، سنگ نوردی، كاراته و دیگر رشته های ورزشی و نیز كسب مدال در برخی از رشته های ورزشی كه برای اولین بار اتفاق افتاد و موجب ایجاد شور و شادی در جامعه و برانگیخته شدن غرور ملی گردید، به یكایك ورزشكاران عزیزمان و خانواده های محترمشان، مربیان و دست اندركاران تیم های ورزشی، جامعه ورزشی كشور و همه آحاد مردم شریف ایران صمیمانه تبریك می گویم. توفیق روزافزون ورزشكاران عزیز كشورمان را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

پیام تبریک معاون اول رئیس جمهور به کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸+عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار