واحدهای تولیدی صنعتی یخ خوراکی قالبی و بسته بندی گوشت قرمز و سفید با حضور مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری و هیأت همراه آذربایجان غربی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مسئولین شهرستان بوکان افتتاح و به بهره-برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مراسم افتتاح طرح های مذکور که با حضور مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری ، امام جمعه و فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان به همراه سایر مدیران و مسئولین ادارات شهرستان افتتاح گردید .

حسن عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی و ضرورت اشتغالزایی برای جوانان شهرستان لازم است به زیرساخت فیزیکی تولید از طرف مسئولان و سیاست گذاران توجه جدی شود، تا شاهد افتتاح واحدهای تولیدی باشیم و با بهره برداری از واحدهای مذکور زمینه ساز اشتغالزایی باشد .

وی ادامه داد : بیکاری و اعتیاد دو معضل فعلی جامعه ماست ودود آسیب­های اجتماعی و افراطی­گری دامنگیر ما و خانواده های ما خواهد شد و این مشکلات فقطبا اشتغالزایی و تولید حل خواهد شد.

عبدی در ادامه ضمن بیان آماری از واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان گفت: واحد تولیدی آقای حسین جعفری که امروزشاهد افتتاح آن هستیم در زمینه قطعه بندی و بسته بندی گوشت قرمز و سفید تازه، منجمد و چرخ شده با ظرفیت سالانه 1800 تن و سرمایه ثابت 26775 میلیون ریال و اشتغالزایی 12 نفر به طور مستقیم به بهره برداری رسیده است .

وی در پایان گفت : واحد تولیدی آقای صلاح الدین وکیلی در زمینه تولید یخ خوراکی قالبی با ظرفیت سالانه 2700 تا 3500 تن و سرمایه ثابت پانزده میلیارد ریال و اشتغالزایی 7 نفر به طور مستقیم و چهل نفر به طور غیر مستقیم به بهره برداری و افتتاح شد .

انتهای پیام/ع

افتتاح واحدهای تولیدی و صنعتی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.