معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان گفت: کشور در مرحله ی حساسی است اما ما از مشکلات عبور می کنیم .

وحدت و هماهنگی رمز عبور از مشکلاتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ناصری پور معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان در جلسه ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس شهرستان همدان گفت : کشور در مرحله ی حساسی هست اما ما از مشکلات عبور می کنیم .

وی با اشاره به نقش  ویژه استان همدان در دفاع مقدس بیان کرد: شهرستان  همدان با حضور 18هزارو 860 رزمنده بیش از 6  هزار جانباز و بیش از 2 هزار شهید جایگاه والای در هشت سال دفاع مقدس دارد.

 معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان با بیان اینکه استان همدان در دوران دفاع مقدس نقش پشتیبان را برای استان های دیگر ایفا کرد، گفت:  آن  دوران را با همکاری و هماهنگی  را پشت سر گذاشته و توانستیم در جنگی تمام عیار  با دنیا پیروز شویم.

ناصری پور با تاکید برفداکاری مردم برای رسیدن به پیروزی در دفاع مقدس گفت : انشا الله با همین همکاری از مسائل امروز عبور خواهیم کرد .

وی در ادامه جلسه یکی از مشکلات استان را عدم گفتگوی مدیران  با یکدیگر دانستند و گفت : در تعاملات و جلسات بسیاری از مشکلات حل می شود .

معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان با اشاره به رژه ی روز ارتش که در هفته پیشرو اجرا می شود از مسئولین دستگاه های مختلف خواستند تا با یکدیگر همکاری کنند تا این روز به بهترین شکل ممکن اجرا شود .

انتهای پیام/ا.م

قطعا با وحدت و هماهنگی از مشکلات عبور می کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.