در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی محلات؛ جوایز شهروندان خوش حساب پرداخت عوارض نوسازی سالیانه شهرداری سنندج اهداء شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کمال کاظمی معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سنندج  گفت:سال گذشته با هدف ترغیب و تشویق شهروندان به پرداخت بموقع عوارض نوسازی سالیانه علاوه بر تخفیف ۱۰ درصدی جوایزی نظیر دوچرخه و تبلت هم در نظر گرفته شد.
وی افزود: خوشبختانه شهروندان سال گذشته با پرداخت عوارض نوسازی سالیانه خود کمک مهمی به مجموعه مدیریت شهری نمودند و این شهرداری هم با هدف قدردانی از مشارکت آن‌ها اقدام به قرعه کشی از بین شهروندانی نمود که بموقع عوارض خود را پرداخت کرده‌اند.
کاظمی گفت: شب گذشته و در حاشیه مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی محلات این جوایز شامل ۲۰ دستگاه دوچرخه و چندین دستگاه تبلت به شهروندان اهداء شد.
گفتنی است؛ بخشی از هزینه‌های نگهداری و اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر از محل پرداخت عوارض نوسازی سالیانه شهروندان تامین می‌شود که پرداخت بموقع این عوارض می‌تواند شهرداری را در اجرای بهتر برنامه‌ها و خدمات مطلوبتر به شهروندان در سطح شهر یاری کند.
انتهای پیام/م

تقدیر از شهروندان خوش حساب پرداخت عوارض نوسازی سالیانه شهرداری سنندج

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.