اعضای یک باند بزرگ از قاچاقچیان مواد مخدر در بندرلنگه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ از سوداگران مرگ و کشف محموله موادمخدر در سواحل شهرستان بندرلنگه خبر داد.

وی افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و فعالیت بی وقفه مرزبانان این فرماندهی یک باند از سوداگران مرگ که به صورت کلان اقدام به حمل و جابجایی موادمخدر می‌کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: با اقدام به موقع مرزبانان هرمزگان و دریک عملیات سریع و غافلگیرانه و با همکاری انتظامی بندرلنگه محموله موادمخدر در یکی از منازل روستای بندرمعلم شهرستان بندرلنگه شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ خرم روی افزود: مرزبانان استان در این عملیات، موفق به توقیف یک دستگاه خودروی زانتیا، دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ و کشف یک هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

وی گفت:این محموله قرار بود بصورت بوسیله خودرو‌های تندرو به استان‌های مرکزی کشور انتقال داده شود که سوداگران مرگ در این هدف شوم خود ناکام ماندند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

انتهای پیام/ر

دستگیری ۲ نفر سوداگرمرگ در بندرلنگه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.