عضو شورای شهر تهران گفت: معاونت ترافیک باید تمام درآمدهای‌ خود را به خزانه شهرداری واریز کند که تاکنون این کار را انجام نداده است.

حتی یک ریال از درآمدهای معاونت ترافیک به حساب خزانه شهرداری واریز نشده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علیخانی‌ رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، نسبت به واریز نکردن درآمدهای معاونت ترافیک شهرداری به حساب خزانه شهرداری به افشانی شهردار تهران تذکر داد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تبصره‌ یک و 2 ماده واحده‌ بودجه سال 97 شهرداری تهران گفت: بر این اساس تمامی واحدها، مناطق، سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و مؤسسات‌ وابسته شهرداری تهران وظیفه دارند تا تمامی منابع درآمدی خود را به طور مستقیم در چارچوب قانون و به ویژه با رعایت مقررات شهرسازی‌ و طرح‌های جامع و تفصیلی‌ وصول و صرفاً به حساب درآمدی خزانه شهرداری تهران واریز کنند.

علیخانی تصریح کرد: حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک و به خصوص سازمان حمل و نقل و ترافیک حتی یک ریال از درآمدهای‌ خود را هم به خزانه شهرداری واریز نکرده اند.

وی گفت: بر این اساس به شهردار تهران تذکر داده می‌شود تا دستور لازم را برای اجرای مصوبه و جلوگیری از رفتارهای غیرقانونی صادر کند.

انتهای پیام‌/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار