مدیران باشگاه استقلال همچنان به دنبال تسویه بدهی طلبکاران باشگاه هستند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال پس از مختومه کردن پرونده طلبکارانی که شکایت خود را از این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا برده بودند در نهایت به فکر تسویه حساب با دیگر طلبکاران افتادند و به همین منظور استقلالی ها توانستند روز گذشته با 3 طلبکار به توافق برسند و رقم بدهی آنها را پرداخت کنند. به نوعی مدیران استقلال لیست اولیه را تمام کردند و در حال حاضر پرداخت دومین لیست از بدهی ها را در دستور کار قراردادند.

با این وجود قرار است مدیران باشگاه استقلال امروز نیز با تعدادی طلبکار جلساتی را برگزار کنند تا پس از توافق پرونده بدهی های آنها را نیز مختومه کنند تا میزان بدهی های باشگاه را کم کنند.

تمرین نوبت صبح و عصر شاگردان شفر 

بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای آمادگی هر چه بیشتر امروز در 2 نوبت صبح و عصر تمرینات خود را دنبال می کنند تا در مسابقات پیش رو از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار بگیرند.

انتقال سود 250 هزار دلاری از تیام به تهران 

فتحی سرپرست باشگاه استقلال پس از توافق با مدیران باشگاه عجمان در نهایت برای انتقال تیام به این تیم با آنها به توافق رسید و قرار است این مدیر استقلالی سود انتقال این بازیکن به عجمان را به تهران بیاورد که در همین راستا احتمال دارد این رقم را از طریق برخی راه ها به تهران بفرستد یا در نهایت رقمی از 250 هزار دلار را به حساب خارجی های تیم واریز کنند.

نیکبخت واحدى و قربانعلی پور با استقلال تسویه کردند

نیکبخت واحدى بازیکن اسبق و قربانعلى پور مربى بدنساز سابق تیم فوتبال استقلال با حضور در این باشگاه و مذاکره با مدیران در نهایت وضعیت مطالباتشان مشخص شد و تسویه کردند.

 حضور ٦ استقلالى در اردوى تيم ملى

با توجه به برگزارى اردوى تيم ملى فوتبال كشورمان  حسين حسينى ،وريا غفورى ،روزبه چشمى ،پژمان منتظرى ،على كريمى نفراتى هستند كه از تيم فوتبال استقلال به اين اردو دعوت شدند البته در اين بين اسامى استقلال نام آرمين سهرابيان هم قرار دارد.

بازگشت الحاجى گرو به ايران

الحاجى گرو بازيكن خارجى تيم فوتبال استقلال كه براى ديدار با خانواده اش راهى كشورش شده بود قرار است راهى ايران شود تا در تمرينات تيمش حضور پيدا كند.

وضعيت نامشخص جابر در استقلال

جابر انصارى مهاجم تيم فوتبال استقلال كه از ابتداى فصل در ليست شفر قرار نداشت همچنان وضعيت حضورش در جمع آبى پوشان نامشخص است و اين بازيكن در صورتى كه تا تاريخ ١٣ شهريور ماه تيم جديدى را پيدا نكند مجبور است در تمرينات استقلالى ها شركت كند.

فتحى به تهران بازگشت

امير حسين فتحى كه براى دريافت سود انتقال تيام به باشگاه عجمان راهى امارات شدنه بود در نهايت امروز به تهران بازگشت.

سرپرست استقلال عزادار شد

اصغر حاجيلو سرپرست تيم فوتبال استقلال در غم از دست دادن يكى از اقوام خود عزادار شد


بیشتر بخوانید:

تسویه حساب استقلالی‌ها با شاکیان/علی دایی با پرسپولیس توافق کرد

مهلت تسویه بدهی استقلال و پرسپولیس تمدید شد

خط قرمز شفر روی خط قرمز هواداران/سود انتقال تیام در جیب استقلالی‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار