نماینده اتحادیه جهانی کشتی در رقابت های کشتی آزاد جام یادگار امام(ره) گفت:میزبانی این مسابقات و نحوه برگزاری آن در سطح مطلوبی بود و این رقابت ها بدون هیچ مشکل خاصی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی محمد سایوان داور المپیکی کشتی از کشور عراق با بیان این مطلب افزود: چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) با حضور 5 کشور از جمله ایران، روسیه و آذربایجان که از قدرت های کشتی آزاد جهان محسوب می شوند در شهر اراک و با انجام تکنیک ها و فنون زیبای کشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات از نظر نحوه برگزاری و سازماندهی در بالاترین سطح جهانی برگزار شد به طوری که تورنمنت یادگار امام (ره) بعنوان یکی از تورنمنت های برتر اتحادیه جهانی در رده ی نوجوانان شناخته می شود و شاهد مسابقات جذاب، نزدیک و دیدنی بودیم.

سایوان در پایان خاطرنشان کرد: گزارش برگزاری مطلوب این مسابقات را به اتحادیه جهانی ارائه می دهم و اعتقاد دارم با برگزاری رقابت های این چنینی در رده ی سنی پایه در آینده شاهد بالا رفتن سطح کیفی کشتی در دنیا خواهیم بود.

چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) روزهای 8 و 9 شهریورماه با حضور چهار تیم از ایران و تیم هایی از کشورهای روسیه، آذربایجان، ارمنستان،گرجستان و عراق در سالن شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد و در پایان تیم های ایران، روسیه و آذربایجان به ترتیب اول تا سوم شدند.


بیشتر بخوانید:ایران با شکست روسیه قهرمان کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) شد


انتهای پیام/

برگزاری مطلوب رقابت های کشتی آزاد جام یادگارامام (ره) از نگاه نماینده اتحادیه جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار