کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کرد که با گذشت بیش از یک ماه از ختم ناامنی های غزنی، دولت تاکنون درباره چگونگی برگزاری انتخابات در ولایت تصمیم نگرفته است.

دولت تاکنون درباره برگزاری انتخابات در «غزنی» تصمیم نگرفته استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که با گذشت بیش از یک ماه از ختم ناامنی های غزنی، دولت تاکنون درباره چگونگی برگزاری انتخابات در ولایت تصمیم نگرفته است.

سید حفیظ الله هاشمی، دبیر کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان گفت: ما در پیشنهادمان به دولت، برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان در ولایت غزنی را در تاریخ ۲۸میزان/ مهر ناممکن اعلام کرده ایم اما دولت تاکنون تنها یک نشست ابتدایی درباره غزنی برگزار رده است.

وی افود: به دلیل به وجود آمدن برخی مشکلات در ولایت غزنی تصمیم گرفتیم تا انتخابات در این ولایت به تعویق بیافتد؛ از همین رو از دولت خواسته ایم تا در این باره تصمیم بگیرد اما دولت نیز تاکنون چیزی در این خصوص اعلام نکرده است.

گفتنی است که پیش از این مسئولین کمیسیون انتخابات افغانستان تاکید کرده بودند که انتخابات «شورای ولسوالی ها» در سرتاسر افغانستان در تارخ مقرر آن برگزار نخواهد شد و به تاخیر خواهد افتاد. این انتخابات قرار بود همزمان با انتخابات پارلمانی در 28 میزان/ مهر برگزار شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.