رئیس پلیس راه استان خوزستان از کشته و مصدوم شدن 5 نفر در سوانح رانندگی 24 ساعت گذشته حوادث رانندگی در محورهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه استان خوزستان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی 110 در خصوص وقوع يک فقره تصادف در محور "اهواز – اندیمشک" و "بهبهان – زیدون"، ماموران پلیس و نيروهای امدادی بلافاصله پی از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

وی در ادامه بیان کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد در محور "اهواز – اندیمشک" روستای "سیدیه" یک خودروی پژو پارس به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرده که 2 نفر به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند و یک مصدوم دیگر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ دولتشاهی اذعان داشت: در حادثه ای دیگر که در محور "بهبهان - زیدون" رخ داد، یک دستگاه خودروی سواری 405 به دلیل نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون شده که در این رابطه یک نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

رئیس پلیس راه استان خوزستان در پایان با بیان اینکه رعايت قوانين و پرهيز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در پيشگيری از تصادفات دارد، از رانندگان خواست با پرهيز از هرگونه تخلف حين رانندگی سفری ايمن و خوشی را برای خود و همسفران مهيا كنند.

انتهای پیام/گ

سانحه رانندگی قربانی گرفت

برچسب ها: پلیس راه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار