مرد 28 ساله‌ای که همسر 22 ساله‌اش را به قتل رساند دقایقی قبل توسط ماموران گشت کلانتری 177خاور شهر دستگیر شد.

دستگیری قاتل همسرکش در خاور شهر/ کشف جسد زن در گونی میان پتوبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروان محمد علی منصوری رییس کلانتری 177خاور شهر اظهار کرد: ساعت 20:35 شب جاری ماموران گشت کلانتری در جریان کشف جسدی در طبقه دوم خانه ای در منطقه اشرف آباد خاور شهر قرار گرفتند که سریعا به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در جلوی درب منزل مشاهده کردند اهالی کوچه فردی را گرفته اند و او را به عنوان قاتل معرفی می‌کنند و ماموران سریعا نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند.

سروان منصوری گفت: بررسی های اولیه حکایت از آن دارد که مرد 28 ساله همسر 22 ساله خود را که هر دو از اتباع افغان بودند حوالی ساعت 19:30 در منزلش خفه و به قتل رسانده است و جسد را در گونی پیچید و داخل پتو گذاشته بود و قصد خارج کردن آن را داشت که دستگیر شد.

وی افزود: برادر زاده 9 ساله قاتل که در طبقه اول ساکن بوده در یک لحظه که به طبقه بالا می آید جسد زن عمویش را می بیند و به یکی از مغازه داران سر کوچه اطلاع می دهد که او نیز به همراه چند نفر از اهالی سریعا به محل جسد می روند و زمانی که قاتل قصد فرار داشته پلیس را در جریان ماجرا می گذارند.

رئیس کلانتری 177 خاور شهر در پایان گفت: تحقیقات تکمیلی و انگیزه قاتل در این خصوص تحت نظارت بازپرس محترم کشیک قتل در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار