مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی از افتتاح تعاون ۲۰ طرح با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در هفته تعاون خبر داد.

افتتاح ۲۰ طرح با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد تومان در گلستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ؛ سعید مازندارنی مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:: به مناسبت هفته تعاون ۲۰ طرح و با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و برای ۸۶ نفر اشتغالزایی می‌شود.

مازندرانی افزود: در این طرح‌ها ۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان آورده متقاضیان بوده است و بیش از ۷ میلیارد تومان نیز تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: افتتاح متمرکز طرح‌های تعاون استان هم ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۲ شهریور ماه در نمایشگاه کامیون داران برگزار می‌شود.

مازندرانی ادامه داد: تعداد ۱۸۴ تعاونی جدید در استان با ۱ هزارو ۶۳۰ عضو در سامانه رصد ثبت شده است و در حال حاضر ۲ هزار و ۶۶۰ تعاونی فعال در استان داریم.

مازندرانی ادامه داد:امسال ایجاد ۳۰ هزار شغل جدید در استان در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از ۷ هزار شغل تحقق پیدا کرده است.

مازندرانی در پایان در خصوص وام مشاغل خانگی گفت:سال گذشته ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی پرداخت شدو ۶۳ درصد این تسهیلات را بانوان دریافت کردند.

انتهای پیام /ف

۲۰ طرح با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد تومان در هفته تعاون بهره برداری می‌شود

 

برچسب ها: اشتغال ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.