مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: متأسفانه در حال حاضر نرخ بیکاری در کشور بالا است.

جمشید تقی‌زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ظهر امروز در جشنواره تجلیل از تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: تاریخ ثابت کرده است که تحریم‌های آمریکا و حرکت‌های خصمانه این کشور در قبال اعمال فشارهای اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران سبب تقویت وحدت و همدلی مردم و مسئولان شده و قطعا ملت و دولت ایران در کنار هم از این شرایط اقتصادی نیز عبور می‌کنند.

وی گفت: متأسفانه در حال حاضر شاهد نرخ بالای بیکاری در کشور هستیم و این موضوع می‌طلبد که سالانه حدود 950 هزار تا 970 هزار شغل جدید در کشور تعریف شود که تحقق این امر با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی امکان‌پذیر می‌شود.

تقی‌زاده تصریح کرد: ایجاد اشتغال بدون حضور سرمایه‌گذاران و کارآفرینان میسر نمی‌شود که قطعا کارآفرینان وظیفه سنگینی در این رابطه بر عهده دارند و دستگاه‌های اجرایی نیز باید حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از این سرمایه‌گذاران داشته باشند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در ادامه گفت: در صورتی که استانداری اردبیل آماده واگذاری زمین به صندوق بازنشستگی کشور باشد، آمادگی لازم را برای احداث دهکده سلامت در شهرستان سرعین را نیز داریم.

انتهای پیام/ع

احداث دهکده سلامت در سرعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.