تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل کره جنوبی به مدال طلای هجدهمین دوره بازی های آسیایی دست پیدا کرد.

///// منتشر نشود /// پرتو  //// والیبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران از ساعت 16و 30 امروز (شنبه) به وقت ایران، در چارچوب دیدار نهایی والیبال مردان بازی های آسیایی جاکارتا 2018 به مصاف تیم ملی والیبال کره جنوبی رفت و با شکست این تیم صاحب طلای این مسابقات شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم ملی والیبال ایران که برای کسب مدال طلا و پیروزی مقابل کره جنوبی از انگیزه زیادی برخوردار بود در ست نخست این مسابقه از همان ابتدا برتری خود را در زمین به حریف دیکته کرد و توانست در پایان این ست به برتری برسد. 

سرمربی کره جنوبی در این ست از بازی چند بار دست به تعویض زد اما این تعویض ها تغییری در روند بازی و برتری ایران ایجاد نکرد. تلاش های کره‌ای‌ها برای جبران اختلاف امتیاز ایجاد شده ناکام بود و در نهایت تیم ملی والیبال ایران با حساب 25 بر 17 برنده شد تا یک بر صفر پیش بیفتد. 

والیبال ایران 2 - کره جنوبی صفر/ پیروزی بلندقامتان در ست اول و دوم

مردان والیبال ایران در ست دوم نیز تیم برتر میدان بودند، هر چند در این ست کره‌ای ها در تلاش برای جبران بوده و بهتر از ست نخست عمل کردند، اما همچون ست اول این دیدار،  تیم ملی کشورمان از همان ابتدا پیش افتاد و برتری خود را در طول زمان مسابقه حفظ کرد. در نهایت تیم ایران ست دوم را با حساب 25 بر 22 به سود خود تمام کرد.

در ست سوم نیز بازیکنان ایران اجازه قدرت نمایی به کره جنوبی ندادند و با عملکرد خوب خود برنده این ست و این مسابقه شدند تا قهرمان این رقابت ها شوند. این دومین طلای پیاپی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

قهرمانی والیبال ایران در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهره صابری
۲۰:۲۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام ممون بایت این گزارش وبابت قهرمانی تشکر بچه ها خسته نباشین
آخرین اخبار