محمد علی الحوثی در یک رشته توییت به گزارش کارشناسان حقوق بشر درباره جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی در یمن واکنش نشان داد.

مقام انصارالله: مدافعان حقوق بشر برای دیدن عمق فاجعه از یمن دیدن کنندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پیامی توییتری نوشت: «گزارش کارشناسان شورای حقوق بشر موارد بسیاری از تجاوزگری‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی سعودی و متحدانشان در یمن را مستندسازی کرد. ما هم برای توضیح هرگونه ادله که این تیم یا کمیته‌های مستقل خواستار آن باشند آماده ایم و از ابتدا خواستار حضور کمیته‌های مستقل و استناد به ادله موجود برای محکوم کردن ائتلاف و مقامات آن بودیم که جنایات روزمره شان علیه ملت یمن حد و حصری ندارد».

وی در ادامه نوشت: «درباره گزارشی که جهان را در مورد برخی حقایق جنایات متجاوزان آمریکایی سعودی و متحدانشان در یمن شوکه کرد باید به جهانیان بگوییم اگر ابعاد ناگفته این جنایات و حمایت از تروریست‌ها در یمن فاش شود همه آزادگان جهان مبهوت خواهند شد. از این رو از مدافعان حقوق بشر و همه شبکه‌های جهانی که به بینندگان خود احترام می‌گذارند دعوت می‌کنیم از یمن جنگ زده و فراموش شده دیدن کنند تا حقایقی زشت‌تر و ابعاد تازه‌تر از جنایت‌ها را انتقال دهند».

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار