رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل گفت: مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در آبان ماه سال جاری به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

هوشنگ افشار، رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: با رایزنی‌ نهایی انجام یافته با فدراسیون ووشو، اردبیل به عنوان میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان انتخاب شده و این رقابت‌ها در حضور ورزشکاران نامدار کشور در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات از 12 آبان ماه به مدت 3 روز پیگیری خواهد شد، افزود: در تلاش خواهیم بود تا مراسم افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات به شکل مطلوبی برگزار شود؛ همچنین تیم‌های شرکت کننده نیز یک روز پیش از آغاز مسابقات در اردبیل حضور داشته و در سرعین اسکان خواهند یافت.

رئیس هیأت ووشوی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به انتخاب اردبیل به عنوان تیم میزبان این دوره از مسابقات، از فرصت بهره‌مندی از ورزشکاران بیشتر نسبت به سایر استان‌ها برخوردار خواهیم بود و در این راستا دو تیم از اردبیل حضور داشته و به مصاف حریفان خود خواهند رفت و این اتفاق شانس مدال‌آوری و کسب موفقیت ووشوکارکاران اردبیلی را افزایش خواهد داد.

 افشار با اشاره به اینکه در مسابقات قهرمانی ووشوی کشور پیش‌بینی حضور بیش از 33 تیم به عمل آمده است، گفت: با توجه به میزبانی مطلوب اردبیل از مسابقات والیبال انتخابی آسیا و دیگر رقابت‌های قهرمانی کشور، شایستگی‌های این استان در انجام میزبانی‌های مطلوب ثابت شده و با بهره‌مندی از زیرساخت‌های مناسب درصدد انجام میزبانی کم‌نقصی خواهیم بود.

وی افزود:  مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در مجموعه ورزشی 6 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد و با توجه به فرصت کم باقیمانده تا آغاز رقابت‌ها، ووشوکاران تمامی استان‌های کشور تمرینات فشرده و آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کنند تا از شانس درخشش در این دوره از مسابقات برخوردار باشند.

انتهای پیام/ع

مسابقات ووشوی قهرمانی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.