معاونت تربیت بدنی با تامین اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی تجهیزات ورزشی را برای انتقال به استان‌های کشور از ۱۴ شهریور ارسال می‌کند.

تامین اعتباری ۳۰ میلیارد تومانی برای انتقال تجهیزات ورزشی به استان‌های کشوربه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاروان تجهیزات و اقلام ورزشی جهت تجهیز ساعات درس تربیت‌بدنی مدارس کشور در سال تحصیلی پیش‌رو به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال تهیه شده و طبق برنامه از روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه به صورت رسمی از مراکز ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور به سمت مدارس به حرکت درخواهد آمد.

 اقلام ورزشی این کاروان‌ها که متناسب با مفاد درس تربیت‌بدنی مقاطع مختلف تحصیلی تهیه شده، مشتمل بر توپ‌های فوتسال، فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، حلقه هولاهوپ، راکت‌های پینگ‌پنگ و بدمینتون، میز تنیس، طناب ورزشی، مانع مخروطی، کاور‌های رنگی ورزشی وغیره است تا در جهت رفاه حال معلمان درس تربیت‌بدنی و دانش‌آموزان در سال تحصیلی پیش‌رو، به مدارس سراسر کشور ارسال می شود.

گفتنی است حرکت کاروان‌های اقلام ورزشی پس از افتتاح رسمی از خراسان رضوی، طبق تقویم اجرایی به مدت ۱۰ روز در سایر استان‌های کشور ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

اعزام کاروان تجهیزات ورزشی با اعتباری 30 میلیارد تومانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار