رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش 2 درصدی نرخ مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته در بازار خبر داد.

کاهش 2 درصدی نرخ مرغ در بازار/عرضه مرغ با نرخ بالاتر از 10 هزار تومان غیر منطقی استمحمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش 2 درصدی نرخ مرغ  نسبت به اواخر هفته  گذشته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده 7 هزار و 500، مرغ آماده به طبخ  میدان بهمن 10 هزار و خرده فروشی های سطح شهر 10 هزار و 500 تا 12 هزار تومان متغییر است.

به گفته وی؛ نرخ مرغ در خرده فروشی های سطح شهر از شمال تا جنوب تهران تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون اجاره بها، فروش و غیره 4 نرخ مختلف دارد.

یوسفی با اشاره به اینکه فروش مرغ با نرخ بالاتر از 10 هزار تومان مورد تایید ما نیست، بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی تولید و قیمت نهاده‌ها، عرضه مرغ با نرخ بالاتر از 10 هزار تومان غیر منطقی و اجهاف در حق مصرف کننده است.

وی قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و افزود: با توجه به آنکه عرضه مرغ روز به روز در حال افزایش است، پیش‌بینی می‌شود که نوسان خاصی در ایام محرم نداشته باشیم.


بیشتر بخوانید: افزایش ۲ درصدی نرخ مرغ در بازار/قیمت به ۱۲ هزار تومان رسید


رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در پایان در توصیه ای به افراد تصریح کرد: به افراد توصیه می شود که در ایام محرم جهت نذورات خود از مرغ های توزیعی پشتیبانی امور دام استفاده کنند چرا که این مرغ ها علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/

قیمت مرغ در ایام محرم نوسان خاصی نخواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار