جلسه سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی که به زودی تشکیل می‌شود شرایط ادامه همکاری مربی تفتیان با این ورزشکار را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به هزینه‌های سنگین برگزاری اردو‌های تدارکاتی تفتیان در فرانسه و همچنین یورو‌هایی که برای "گای اونتانون" در کمپ "اینسپ" خرج شد، سریع‌ترین مرد ایران در بازی های آسیایی جاکارتا نتیجه‌ای نگرفت تا موضوع ادامه همکاری این ورزشکار با مربی خارجی در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

قرار است در جلسه سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی که به زودی تشکیل می‌شود در مورد ادامه همکاری گای فرانسوی با حسن تفتیان تصمیم گیری شود، هر چند که شنیده می‌شود با توجه به نتیجه نگرفتن تفتیان در بازی‌های آسیایی مسئولان فدراسیون تمایلی برای ادامه همکاری با این مربی یورویی و گران قیمت داشته باشند.

با توجه به نتایج ضعیفی که مربیان خارجی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا کسب کرده اند و همچنین هزینه هایی که ماهیانه برای آنان پرداخت می شود بسیار بعید به نظر می رسد تا اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی تمایلی برای ادامه همکاری با آنان داشته باشند.

لئونید چروکو، آندری وارنسو و اونتانون گای جزو مربیانی بودند که در بازی های آسیایی جاکارتا هدایت ورزشکارانی مانند بهنام شیری، رضا مقدم و حسن تفتیان را بر عهده داشتند که هیچ کدام از این ورزشکاران نتوانستند سطح توقعات جامعه دوومیدانی و مسئولان این رشته را بر آورده سازند.


بیشتر بخوانید: تفتیان از صعود به فینال ۲۰۰ متر بازی‌های آسیایی بازماند


انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار