سفیر ایالات متحده آمریکا در کابل با ویس احمد برمک، وزیر داخله/ کشور افغانستان دیدار و در مورد پروسه اصلاحات در وزارت داخله بحث و گفتگو کردند.

دیدار سفیر آمریکا در کابل با وزیر داخله افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سفیر ایالات متحده آمریکا در کابل با ویس احمد برمک، وزیر داخله/ کشور افغانستان دیدار و در مورد پروسه اصلاحات در وزارت داخله بحث و گفتگو کردند.

ویس احمد برمک، وزیر امور داخله افغانستان با اشاره به پیشرفت های به میان آمده در راستای تطبیق برنامه‌های اصلاحی در این وزارت گفته است که رهبری وزارت امور داخله اصلاحات گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف این وزارت طی یک سال گذشته به وجود آورده است.

به گفته وزیر امور داخله یک استراتژی واحد در ماه اگست ٢٠١٧ ترتیب شده که بر اساس آن، تطبیق روند اصلاحات در دو بخش (پلیس و وزارت) صورت گرفته است.

آقای برمک با بیان این‌که پیشرفت‌ها در راستای تحکیمات زیر بناهای ساختمانی برای نیروهای پولیس ملی نیز در سراسر کشور رونما گردیده تصریح کرد که با در نظر داشت وضعیت پیچیده امنیتی و چالش‌های موجود، آوردن تغییرات بنیادی در وزارت امور داخله زمان‌گیر بوده و در حال حاضر در بخش‌های تدارکات، مالی و لوجستیک اصلاحات به‌وجود آمده است.

در این دیدار جان بس، سفیر ایالات متحده آمریکا در کابل نیز با حمایت از برنامه‌های اصلاحی وزارت امور داخله از تلاش‌های رهبری وزارت امور داخله در راستای تطبیق این برنامه‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.